با تـــــــــــو بودن برام...

 

هیچ میدونی با تو بودن برام قشنگترین آسایشه؟

با تو بودن برام خود آرامشه

میدونم که میدونی دوریت برام مثل مصیبته

اینو  هم خوب میدونی که گاهی دلم بدجور می گیره

هوای با تو بودن میکنه

شبا که فقط اشک می ریزم راستش و بخوای همش خدا خدا میکنم که

وقت این نرسه که من و تو از هم جدا بشیم...

اینو میدونی عزیز من ، که دل من دیگه طاقت دوریت و نداره ؟

اینو میدونی عزیزمن خدا عاشقا رو دوست داره

پس بیا با هم دعا کنیم از ته دلمون خدا رو صدا کنیم

که تا آخرش بمونیم مال هم

ما رو خدا نکنه از هم جدا

همیشه باشیم تو صف عاشقا

 



نظرات شما عزیزان:

دلتنگ
ساعت21:04---7 تير 1392
خيلي قشنگه وبت...
ب منم سربزن


حس مبهم
ساعت19:49---31 خرداد 1392
سلام منم شمارولینک کردم


ساعت21:54---28 خرداد 1392
عالیه لینکت کردم لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 | 21:56 | نویسنده : ندا |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.